MENU

Godziny pracy

Poniedziałek: 9:00 - 19:00

Wt. - Pt.: 9:00 - 16:00

Sobota: 10:00 - 13:00

Skontaktuj się z nami

Serwis ET – terminale płatnicze

Serwis ET – terminale płatnicze

W okresie wykorzystywania przez placówki handlowe systemu płatniczego pełniona jest całodobowa opieka serwisowa nad prawidłowym działaniem systemu płatniczego, jak również dokonuje interwencji serwisowych w terminie dwóch dni roboczych.

W przypadku jakichkolwiek problemów z systemem płatniczym należy skontaktować się telefonicznie z naszą Pomocą Techniczną. Pracownik Pomocy Technicznej udzieli instrukcji mających na celu usprawnienie systemu płatniczego. W przypadku, gdy nie uda się usunąć usterek telefonicznie wyznaczony serwisant pojawi się w Państwa placówce i usunie usterkę lub wymieni uszkodzony składnik systemu.

Pomoc Techniczna Elektronicznych Transakcji

Reklamacje oraz problemy z obsługą terminala należy zgłaszać do teleserwisu PayTel :

Tel.: 801 090 108 (dla telefonów komórkowych: +48 18 521 18 00)
Fax:+48 18 521 18 01
e-mail: Teleserwis@PayTel.pl
Pon.-Pt.: 6.00-22.00
Sob.: 8.00-16.00

Oddział Nowy Sącz:

Telefon stacjonarny: 18 444 00 04,
Telefon GSM: 608 440 505
Fax: 18 444 07 37
e-mail.: eft@novitus.pl

W przypadku telefonicznej autoryzacji transakcji kartami VISA, EC/MC należy dzwonić:
Telefon: 801 365 999, 42 683 83 65
Fax: 42 683 86 55

Synchronizacja kluczy:
Telefon: 22 534 37 88

W przypadku telefonicznej autoryzacji kart American Express należy dzwonić:
Telefon: 22 581 52 52
Fax: 22 654 50 88