MENU

Godziny pracy

Poniedziałek: 9:00 - 19:00

Wt. - Pt.: 9:00 - 16:00

Sobota: 10:00 - 13:00

Skontaktuj się z nami

Postępowanie w przypadku awarii

Postępowanie w przypadku awarii

Uwaga! Zgodnie z przepisami w przypadku awarii urządzenia fiskalnego należy zaprzestać sprzedaży lub kontynuować ją korzystając z kasy rezerwowej.
Dlatego warto zastanowić się nad zakupem dodatkowego urządzenia aby zaoszczędzić sobie stresu oraz pieniędzy w przypadku ewentualnej kary.

Ważna informacja: W przypadku zakupu kilku urządzeń, poza dodatkowymi rabatami z naszej strony otrzymają Państwo również zwrot z Urzędu Skarbowego 700 zł za każde zgłoszone urządzenie.

 Weryfikacja awarii

  1. Potwierdzić powtarzalność usterki
    (usterka powtarza się regularnie lub nieregularnie)
  2. Zweryfikować na podstawie informacji zawartych w instrukcji obsługi klasyfikację usterki, która może być związana z programem sprzedażowym lub z awarią urządzenia fiskalnego.
  3. Skonsultować problem z publicznie udostępnianą pomocą na stronie internetowej odpowiedniego producenta w dziale Wsparcie/Centrum Obsługi Klienta itp.
    Prosimy również sprawdzić odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – zarówno u nas jak i na stronie producenta.
  4. W przypadku gdy jednak nie można usunąć usterki, należy ją zgłosić do nas

Przygotowanie informacji

Przed przystąpieniem do zgłaszania awarii prosimy o przygotowanie:

  1. Opis usterki – objawy i sytuacje w jakich one występują
  2. Aktualne dane firmy (numer NIP) oraz telefon kontaktowy
  3. Kartę gwarancyjną w przypadku naprawy na gwarancji
  4. Książkę serwisową kasy – tam zostaną dokonane odpowiednie wpisy dokumentujące zdarzenie

Zgłaszanie awarii

Telefonicznie:
W razie wątpliwości co do prawidłowości funkcjonowania kasy należy do nas zadzwonić.
Postaramy się wyjaśnić przyczyny i ustalić sposób usunięcia awarii.

E-mail:
W przypadku niektórych awarii zgłoszenie łatwiej dokonać przy pomocy e-mail. Można wtedy załączyć skan wydruku, którego dotyczą wątpliwości wraz z opisem sytuacji.
Nam też czasami jest łatwiej odpowiedzieć załączając odpowiednie linki lub materiały informacyjne.

Osobiście:
Awarię również można zgłaszać osobiście u nas w serwisie.
Polecamy jednak wcześniejszy kontakt telefoniczny, ponieważ większość awarii to tak naprawdę błąd w obsłudze, który jesteśmy w stanie zweryfikować i tym samym zaoszczędzić Państwa czasu.

Naprawa

Wszelkie naprawy oraz udzielana pomoc techniczna świadczone mogą być tylko i wyłącznie w przypadku urządzeń z ważnym przeglądem technicznym.

Telefonicznie:
Jeżeli w trakcie rozmowy stwierdzimy, że nieprawidłowe działanie kasy nie wynika z błędu w obsłudze, zawsze staramy się najpierw pomóc przez telefon.  Państwo są wtedy naszymi oczami i rękoma.
Oczywiście nie dotyczy to przypadków, gdzie uszkodzone są elementy kasy.

W serwisie:
W przypadku awarii z której nie jesteśmy w stanie wyjść zdalnie, zachęcamy do jak najszybszego dostarczenia urządzenia do nas – jest to zdecydowanie najszybszy sposób zaradzenia kłopotom.

W miejscu instalacji:
Jeżeli nie ma możliwości dostarczenia urządzenia do serwisu zostanie umówiony termin wizyty technika. Teoretycznie na podjęcie interwencji mamy 48h.
W praktyce większość serwisantów znajduje się na terenie Poznania i okolic, więc po zakończeniu swoich czynności jest zawsze w stanie ktoś przyjechać jeszcze tego samego dnia.

Serwis producenta:
Są sytuacje w których przepisy zabraniają nam ingerencji, a naprawę może przeprowadzić tylko serwis producenta. Dlatego w trosce o dobro naszych klientów podjęliśmy współpracę tylko z producentami, którzy mają swoje oddziały w Poznaniu.
W rezultacie, mimo pewnych utrudnień, taką naprawę jesteśmy w stanie przeprowadzić w 1 dzień a nie w tydzień.